Ostoehdot


Kaikki laitteet ovat käytettyjä ja kunnostettuja, mikäli muuta ei ilmoiteta. Tuotteet myydään ilman käyttöohjeita. Kun tarvitset varastossa olevan tuotteen suomenkielistä käyttöohjetta, sen voi ladata valmistajan kotisivuilta. Tuotteet myydään ilman käyttöjärjestelmää, mikäli muuta ei ilmoiteta. Haluttaessa Windows 10 Pro -lisenssin kanssa voidaan levylle asentaa myös palautusasema. Windowsin aktivointi tapahtuu tuotteenne toimituksen yhteydessä saamienne ohjeiden mukaan.Alle 18-vuotiaan tilaukseen vaaditaan huoltajan lupa.


Kuluttajan (yksityishenkilön) peruuttamisoikeus etämyynnissä

Kuluttajalla on etä- ja kotimyyntiin liittyvään kuluttajansuojaa koskevan lain (2005:59) mukaan joissain tapauksissa oikeus peruuttaa kauppa lähettämällä tai jättämällä viesti Inrego AB:lle 30 päivän kuluessa (tai joissain tapauksissa 7 työpäivän kuluessa) siitä päivästä alkaen, kun kuluttaja on vastaanottanut tuotteen tai olennaisen osan siitä. Peruuttamisoikeus ei kuitenkaan koske tietokoneohjelmia, jos sinetti on rikottu. Sinetillä tarkoitetaan myös teknistä sinettiä (esim. sarjanumeroa). Peruuttamisoikeus koskee ainoastaan tuotetta, joka on pääasiallisesti muuttumattomassa kunnossa. Peruuttamisoikeus ei koske yrityksiä.


Jos haluat käyttää peruuttamisoikeutta, suosittelemme, että otat yhteyttä Inrego AB:n asiakaspalveluun sähköpostilla osoitteeseen info@inrego.fi tai soitat numeroon +358 2 7249900 ja annat tilaus- tai laskunumeron. Tämä täytyy tehdä 30 päivän kuluessa ostosi jälkeen. Palautuksen yhteydessä sinä olet asiakkaana vastuussa palautuskustannuksista ja vastaat siitä, että tuote pakataan hyvin ja se toimitetaan Inregolle vahingoittumattomana. Mahdollisen takaisinoston yhteydessä ostosumma maksetaan 30 päivän kuluessa.


Seuraavat ostoehdot koskevat yrityksiä, kun ostatte laitteita Inregolta

Käytetyt laitteet myydään siinä kunnossa, missä ne ostohetkellä ovat ja niillä on 10 päivän palautusoikeus. Palautuksista ja noutamattomista lähetyksistä veloitetaan 10 % hallintokulu kokonaistilaussummasta, kuitenkin vähintään xx euroa ilman veroja. Ostaja vastaa kaikista rahtikuluista. Varaamme oikeuden loppuunmyyntiin ja hinnanmuutoksiin sekä sivuillamme tai ilmoituksissamme oleviin mahdollisiin asiavirheisiin. Varaamme myös oikeuden siihen, että sivuillamme oleva tuotekuva ei aina vastaa tuotetta.


Reklamaatio

Jos sinulle on toimitettu väärä tuote, ota meihin yhteyttä soittamalla numeroon +358 2 7249900, lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@inrego.fi tai lähettämällä kirjeen toimistollemme osoitteeseen 3, 183 79 Täby, Sverige. Kun otat yhteyttä Inrego AB:hen, ilmoita ystävällisesti tilaus- tai laskunumero saadaksesi maksetun rahtikirjan sekä palautusnumeron tuotteen palauttamista varten. Inrego AB vastaa palautuskustannuksista niissä tapauksissa, joissa tuote on virheellinen tai toimitettu virheellisesti asiakkaalle. Reklamaatioiden yhteydessä sovelletaan Kuluttajaostoslakia (1990:932), mikä tarkoittaa että kuluttajalla on oikeus reklamoida kahden kuukauden kuluessa siitä, kun virhe on havaittu. Suosittelemme kuitenkin, että otat yhteyttä tukeemme heti, kun virhe on havaittu varmistaaksesi nopean käsittelyn.


Riitatilanne

Mahdollisissa riitatilanteissa Inrego AB noudattaa Ruotsin kuluttajariitalautakunnan (Allmänna Reklamationsnämnden) suosituksia.


Noutamattomien pakettien kohdalla toimitaan seuraavasti:

PostNord MyPack Collect -postipaketista veloitetaan xx euroa. PostNord MyPack Collect -paketista (koti- ja yrityspaketista) veloitetaan xx euroa. Lavalähetyksistä veloitetaan xx euroa.


Tuotetakuu ja yleiset takuuehdot

Inrego antaa käytetyille laitteille 1 vuoden tuotetakuun, mikäli muuta ei ilmoiteta. (Poikkeuksena kannettavien tietokoneiden akut, joille takaamme vähintään 30 minuutin käyttöajan ja annamme 3 kuukauden takuun). Se tarkoittaa, että me korjaamme tuotteen takuuaikana, jos se vastoin odotuksia menee rikki. Jos emme pysty ratkaisemaan ongelmaa, vaihdamme tuotteen veloituksetta vastaavaan tai parempaan laitteeseen. Ota takuuasioissa yhteyttä Huolto & tukiosastomme numeroon +358 2 7249900 ja pyydä palautusnumeroa.


Inregon tuotetakuu on voimassa:

Kun virhe on ilmoitettu tuotteelle ilmoitettuna takuuaikana. Kun lasku/kuitti liitetään palautettavan tuotteen mukana. Kun palautettava tuote on oikea. Kun virhe on ilmoitettu tuotteelle ilmoitettuna takuuaikana. Kun lasku/kuitti liitetään palautettavan tuotteen mukana. Kun palautettava tuote on oikein pakattu.


Inregon tuotetakuu ei ole voimassa seuraavissa tapauksissa:

Ohjelmisto-ongelmissa, jotka poistuvat esimerkiksi käyttöjärjestelmän tai ajureiden uudelleen asennuksella. Vioittuneen ohjelmiston tai viruksen poistaminen. Tuotteiden huolimattomasta käsittelystä aiheutunut vahinko. Kolmannen osapuolen komponenttien, kuten reitittimien, palomuurien ja vastaavien tuotteiden asennuksen/konfiguraation jälkeen. Jos tuotteen vian pystyy poistamaan ohjelmiston uudelleen asennuksella tai takuutuote on virheetön, Inrego veloittaa xx euroa ilman veroja tarkastuksesta ja vianetsinnästä. Veloitamme lisäksi rahtikulut. Vastaatte itse, että kovalevyllä mahdollisesti olevat tiedot on varmuuskopioitu. Inrego ei vastaa saamatta jääneestä voitosta, kasvaneista kustannuksista tai muista kustannuksista, jotka ovat aiheutuneet takuuasiasta johtuen. Jos takuutuotteen virhe on tullut esiin ja ilmoitettu 7 (seitsemän) päivän sisällä toimituksesta, Inrego vastaa lähetyskuluista. Jos takuutuotteen virhe on tullut esiin myöhemmin kuin 7 (seitsemän) päivää sen jälkeen, kun tuote on vastaanotettu, tuotteen omistaja maksaa lähetyskulut Inregolle. Inrego puolestaan maksaa lähetyskulut, kun tuote lähetetään takaisin asiakkaalle. Suosittelemme palautukseen Postnordin, Schenker-BLT:n tai muun huolitsijan yrityspakettia, joka toimittaa lähetyksen suoraan tavaranvastaanottoomme.


Yksityishenkilöiden maksuvaihtoehdot

Inregon yksityisasiakkaana maksat nopeasti ja kätevästi Klarnan kautta jollain alla olevista maksuvaihtoehdoista:

Maksa laskulla 14 päivän kuluessa

Maksa suoraan verkkopankissa

Jaa maksusi kuukausilaskulle

Maksa luotto- tai pankkikortilla

Yritysten maksuvaihtoehdot

Inregon yritysasiakkaana voit maksaa kolmella tavalla:

- Turvallinen maksu kortilla (nopein maksutapa ja nopea toimitus). Asiakas antaa korttinumeronsa, kortin voimassaoloajan sekä CVV-koodin verkkopankissa. Maksusumma veloitetaan kortilta ennen tilauksen lähettämistä ja toimitus tapahtuu tavallisesti viikon kuluessa.Verkkomaksu on turvattu, koska Inrego AB käyttää DIBS-maksupalvelua. DIBS-järjestelmä on kaikkien ruotsalaisten pankkien hyväksymä ja sille on myönnetty PCI DSS -sertifikaatti. Näin VISA- ja MasterCard-korteilla maksu tapahtuu erittäin turvallisesti. Inrego Ab:lla ei ole pääsyä korttitietoihin eikä se pysty rekisteröimään tai tallentamaan korttitietojasi.


Samana päivänä, kun lähetämme tilauksesi, rahat siirretään DIBS:n kautta Inrego AB:lle. Hyväksymme VISA- ja MasterCard-kortit


Ennakkomaksu pankki- tai postisiirrolla

Tilaussumma veroineen lähetetään Inregolle pankki- tai postisiirtona. Anna asiakas- ja tilausnumerosi. Toimitus tapahtuu tavallisesti viikon kuluessa maksun rekisteröitymisestä. Ennakkomaksetun tuotteen kaupan purun tai peruuttamisen yhteydessä tilaussumma maksetaan takaisin 30 päivän kuluessa.


Juridisen henkilön lasku

Inrego laskuttaa kouluja, viranomaisia ja ruotsalaisia yrityksiä, joilla on merkittävän suuruista jatkuvaa liiketoimintaa sekä jotka on todettu luottokelpoisiksi. Laskutamme tavallisesti 30 päivän maksuajalla.


IT-vuokraus

Inrego tekee yhteistyötä useiden johtavien rahoitusyhtiöiden kanssa tarjotakseen sinulle asiakkaana avoimen ja edullisen rahoituksen.


Mitä tarkoittaa IT-vuokraus?

Vuokrasopimus laaditaan siten, että vuokranantaja ostaa välineet toimittajalta ja sen jälkeen vuokraa ne edelleen vuokraajalle.


Vuokraaminen on kannattavaa, kun haluaa hyödyntää nykyaikaisia laitteita. Vuokraus on apuväline, jolla kulut voi jakaa pidemmälle ajalle ja samalla luoda edullisen pohjan uusille tuleville investoinneille. Vuokrasopimuksen voi milloin tahansa päivittää uusilla laitteilla ilman, että vuokra nousee. Vuokraamalla yritys ei sido pääomaansa, ei käytä pankkikelpoisia vakuuksiaan eikä siten täytä luottorajaansa. Vuokra on verovähennyskelpoista, eli sen voi vähentää kuluna. Vuokra vaikuttaa ainoastaan tuloslaskelmaan, koska välineitä ei huomioida taseessa varallisuutena. Budjetoinnista ja likviditeettisuunnittelusta tulee helppoa, koska vuokraaja tietää vuokran etukäteen koko sopimusajalle.


Vuokra-ajan jälkeen voitte valita seuraavista:

Jatkaa vuokra-aikaa. Ostaa laitteet Inregolta. Palauttaa laitteet, Inrego takaa, että laitteet kierrätetään ympäristön kannalta oikein. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä myyjääsi sähköpostilla: info@inrego.fi


Kuljetus ja toimitus

Tuotteet toimitetaan tavallisesti 3–5 työpäivän kuluessa sen jälkeen, kun tilaus on vahvistettu. Mahdollisissa toimitusviiveissä asiasta ilmoitetaan ostajalla, jolla on tällöin oikeus purkaa kauppa. Tuotteet toimittaa tavallisesti Postnord. Inregon asiakkaana sinulla on mahdollisuus seurata tilausta ja nähdä, missä vaiheessa prosessi on. Kun tilauksesi on lähetetty meiltä, saat sähköpostiviestin, jossa on lähetystunnus. Jos pakkaus on vahingoittunut tai puuttuu paketista, siitä tulee ilmoittaa välittömästi kuljettajalle. Vastuu tuotteesta siirtyy ostajalle, kun tuote on vastaanotettu ja kuitattu. Jos huomaat pakkausta avatessasi, että tuote on vahingoittunut toimituksessa, siitä tulee mitä pikimmin ilmoittaa Inregolle. Toimituksessa vahingoittunutta tuotetta ei saa siirtää toimitusosoitteesta, koska muutoin toimitusvakuutuksemme ei ole voimassa.


Vaihtotakuu

Vaihtotakuu tarkoittaa, että jos olet ostanut Inregolta tuotteen ja päätät ostaa meiltä kahden vuoden kuluessa toisen vastavan tai kalliimman tuotteen, tarjoamme 25 prosenttia vanhasta tuotteesta maksamastasi hinnasta vaihtoarvoksi/alennukseksi uudesta tuotteesta. Periaate on, että vaihtotuote uutta vastaan. Vaihtotakuu koskee ainoastaan tuotteita, jotka Inrego on myynyt Ruotsin markkinoilla.


Vaihtotuote lähetetään Inregolle viimeistään kaksi viikkoa sen jälkeen, kun uusi tuote on toimitettu. Sen jälkeen sinulla on aikaa siirtää vanhasta laitteesta tiedot uuteen laitteeseen. Jos vaihtotuotetta ei lähetetä takaisin kahden viikon kuluessa, laskutamme vaihtoarvon/alennuksen. Vaihtoarvo maksetaan viimeistään 30 päivän kuluessa uuden tuotteen ostamisen jälkeen.


Inrego varmistaa, että vaihtotuote tehdään tunnistamattomaksi ja että kovalevyjen ja muiden tallennusalustojen tiedot poistetaan luotettavasti.


Edellytykset vaihtotakuun toteutumiselle: Uusi tuote tulee ostaa kahden vuoden sisällä vaihtotuotteen ostamisesta, tuotteen tulee olla toimiva, tuotteen kaikkien osien ja tarvikkeiden on oltava vaihdossa mukana, kuten adaptereiden. Vaihtotakuussa hyväksytään ainoastaan tuotteen normaali kuluminen.


Ota yhteyttä Inregoon numeroon +358 2 7249900, jos haluat hyödyntää seuraavassa ostoksessasi vaihtotakuuta.